Блог учителя української мови й літератури Гринцової Галини Антонівни

Слово - це очі, що бачать красу...

Опис досвіду



Досвід № 1
Заповітненська загальноосвітня школа
Адреса досвіду: 71333 с. Заповітне, К-Дніпровський р-йон, Запорізької обл., вул. Центральна, 10

Автор досвіду: Гринцова Галина Антонівна, вчитель української мови та літератури

Тема досвіду: Нестандартні форми та методи навчання як засіб формування творчих здібностей учнів

Базова модель досвіду

      Актуальність і перспективність досвіду

           Розвиток творчої особистості, формування певних її світоглядних орієнтацій спонукає вчителя-словесника до раціонального використання методів і прийомів, до пошуку можливостей підвищення якості уроку, найбільш повного використання його ідейно-морального потенціалу.
Актуальність проблемної теми, котра лежить в основі вивчення досвіду вчителя, є беззаперечною. Вона сприятиме формуванню критично-мислячої особистості, здатної самостійно здобувати та аналізувати інформацію, її активні життєві позиції, відходу від стереотипів.

Теоретичною базою досвіду є наукові праці В. Онищука,  І. Хомяка, І. Пастушенка, В. Галузинського.

Про результативність нестандартних форм і методів
      Нестандартні форми і методи  навчання дозволяють зацікавити дітей процесом навчання, створити проблемну ситуацію на уроці, отримати результати різних рівнів: від знань, умінь, навичок до розвинених навчально-пізнавальних, дослідницьких, творчих якостей особистості. Ефективність результатів навчання значно вища.  Крім того, учні сприймають цю роботу як власну творчість.

        Технологія діяльності вчителя
      У матеріалах досвіду подається авторське бачення вирішення проблеми.  Педагог займає при цьому позицію лідера, але не домінуючу, виконує роль режисера, а не розпорядника, функцію не тільки організатора, а й співучасника.
Матеріали досвіду яскраво демонструють використання новітніх підходів до викладання мови та літератури, шляхи вдосконалення мовно-мовленєвої компетенції школярів.

Авторська технологія є наступною:
1)    створена модель педагогічної діяльності (організації та проведення  нестандартних уроків)
2)    забезпечені умови для учнів та вчителів (наявність розроблених вчителем різних  типів нестандартних уроків та позакласних занять) що уможливлюють введення таких уроків до системи освіти, а також методичні  рекомендації за всіма напрямами досвіду.

Провідна педагогічна ідея досвіду
вивільнити, розкути думку учня, виховати з нього творчу людину, розкрити талант, якщо він є.






                                                 
  
                                            
























                                      







                  








       















Комментариев нет:

Отправить комментарий