Блог учителя української мови й літератури Гринцової Галини Антонівни

Слово - це очі, що бачать красу...

Акмеограма


Акмеограма
___1
ПІП:                               Гринцова Галина Антонівна

Стать: Жін.                    Вік _53_.                             Освіта __повна вища__.

Спеціальність за дипломом : «Філолог. Викладач української мови та літератури».

Карєрне зростання: вихователь групи продовженого дня, вчитель початкової школи, вчитель української мови та літератури
Рівень кваліфікації: вчитель вищої категорії.
Педагогічне звання: старший учитель.

Тема педагогічного досвіду (ів):

Нестандартні форми і методи навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів.

Кількість років роботи над проблемою(ами): 6 .

Участь у методичній роботі району, області: семінари(районні, обласні), виступи, доповіді за всіма напрямами досвіду.

Нагороди, відзнаки:
1) Переможець районного конкурсу «Вчитель року 99»(08.12.1999.)
2) Грамота облно від 22.09.1999. за сумлінну роботу, досягнуті успіхи в навчанні і вихованні підростаючого покоління.
3) Грамота РВО від 08.12.1999. за перемогу в районному святі – конкурсі «Учитель року 99».
4) Грамота МОУ від 04.07.2000. за успіхи в навчанні і вихованні підростаючого покоління, сумлінне ставлення до службових обовязків.
5) Грамота районної державної адміністрації від 16.09. 2003. за вагомий внесок у соціально-економічний розвиток, активну участь у громадському житті району.
6) Грамота обл. УОН від 19.04.2004. за постійну творчу співпрацю у вихованні інтелектуальної еліти України ХХІ та яскраві здобутки учнів, виявлені в обласному етапі Всеукраїнських конкурсів учнівської творчості.
7) За підсумками чергової атестації присвоєно педагогічне звання «Старший учитель» лютий, 2005 р.
8) Нагороджено знаком «Відмінник освіти України» від 23. 06. 2005.
9) Грамота К-Дніпровської районної державної адміністрації від 08.11.2005. за вагомі досягнення в роботі з інтелектуально обдарованими учнями, пропаганду рідної мови та з нагоди Дня української писемності та мови.
10) Грамота відділу освіти К-Дніпровської райдержадміністрації від 09.03.2006. за вагомий внесок у справу навчання та виховання підростаючого покоління, формування інтелектуальної еліти нації.
11) Грамота К-Дніпровської районної ради К-Дніпровської районної державної адміністрації від 06.03.2007. за особливий внесок в розбудову освіти України.
12) Грамота відділу освіти К-Дніпровської райдержадміністрації від 25.09.2007. за високі досягнення в роботі з обдарованою молоддю.

Результативність педагогічної діяльності:
-     оприлюднення досвіду на семінарах району  та області;
-     участь у конкурсах, олімпіадах (дані додаються;
-     результати ЗНО учнями 11 класу 2008-2009 р.
№ п/п
 компоненти практичної діяльності вчителя - словесника
І Цілісні компоненти професійної діяльності педагога.
1
Духовність, гуманність. Дост.
2
Українська ментальність(етнокультурне поле), патріотизм (активна громадська позиція), мовно-національна свідомість. Вис.
3
Цінування української мови. Вис.
4
Професійна компетентність. Вис.
5
Особистий приклад. Дост.
6
Особистий досвід. Дост.
7
Рівень науково-пошукової діяльності. Дост.
8
Педагогічна майстерність. Дост.
9
Загальна ерудиція. Дост.
10
Педагогічні та індивідуально вагомі якості, професійні здібності. Вис.
11
Здібності до перетворення, передбачення, удосконалення, відчуття «нового». Вис.
12
Генерація нових ідей. Дост.
13
Жага нових знань. Вис.
14
Проективні вміння. Дост.
15
Фантазія. Вис.
ІІ Характерологічні особливості особистості
1
Критичність. Вис.
2
Активність. Вис.
3
Самостійність. Вис.
4
Впевненість. Дост.
5
Комунікативність. Вис.
6
Працездатність. Вис.
7
Працелюбність. Вис.
8
Емоційність. Вис.
9
Уміння довести розпочату справу до кінця. Вис.
10
Цілеспрямованість, наполегливість. Вис.
11
Готовність до ризику, альтернативність мислення.      Дост.
12
Сприйняття себе, реалістичність, обєктивна самооцінка. Дост.

13
Цілісний підхід до життя, наявність професійної мети. Вис.

14
Мотивація праці, можливість постійного профросту. Вис.
15
Відповідальність. Вис.
16
Самоорганізація і вміння організовувати інших. Вис.
-      
Результати атестації: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель».
Додаткова інформація.
1. Сертифікат «Intel Навчання для майбутнього» ( сертифікат з використанням інформаційно – комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України № ZY571/8301

Самооцінка професійної підготовки:
(за десятибальною шкалою)
Зміст предмету – 10;
Методика викладання – 9;
Педагогіка – 8;
Психологія – 8.
Спеціальна інформація:




Найбільш розвинені якості:
- ціннісні компоненти профдіяльності – українська ментальність, (етнокультурне поле), патріотизм (активна громадська позиція), мовно-національна свідомість, фантазія.
- характерні особливості: відповідальність, активність, комунікативність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий